keskiviikko 21. lokakuuta 2015

All about Urban Decay

Siitä huolimatta, että tämä on kaikille jo ihan old news, halusin minäkin ihan vähän hehkuttaa sitä ihanaa tosiseikkaa, että Urban Decayta saa vihdoin ja viimein myös Suomesta! Tapauksen kunniaksi esittelyssä on vaatimaton mutta rakas UD-kokoelmani.

udcol

Kuulin UD:stä ensimmäisen kerran silloin, kuin alkuperäinen Naked-paletti oli kuumaa kamaa, mutta silloin 50 euron luomiväripaletti kuulosti yleelliseltä kuin shampanjassa kylpeminen. Sittemmin olen oppinut perustelemaan aukottomasti kaikenlaisia enemmän tai vähemmän yleellisiä ostoksia. Pääsin hypistelemään tuotteita ihan livenä ensimmäisen kerran viime vuonna Miamin reissulla, ja sieltä tein ensimmäiset hankintanikin. Jokin käsittämätön itsehillinnän puuska sai minut rajoittamaan ostokseni kahteen tuotteeseen – mukaan lähtivät kulttimaineeseen kohonnut Eye Primer Potion ja mattasävyjä sisältävä Naked Basics -paletti. Tämän vuoden aikana vahinko onkin sitten otettu moninkertaisesti takaisin... Naked2-paletti kulkeutui hyppysiini alkuvuodesta, ja kesällä se sai New Yorkissa seuraa Naked3:sta. Samalla keikalla ostin ensimmäisen UD-huulituotteeni, Revolution High-Color Lipglossin sävyssä Kinky, sekä matkakokoisen version All Nighter -meikinkiinnityssuihkeesta (kuka muu sortuu niihin Sephoran kassajonoa kiertävien hyllyjen pieniin ihanuuksiin?). Syksyllä, kun UD kaikkien iloksi rantautui Sokokselle, kokoelma täydentyi Revolution Lipstick -punalla sävyssä Maniac sekä Naked Skin -meikkivoiteella. Naked-paleteista ja meikkivoiteesta kirjoittelen enemmän tulevaisuudessa, mutta sanottakoon tässä nyt muutama sana muista tuotteista, joihin kaikkiin olen ollut ylen tyytyväinen.

Urban Decay Eye Primer Potion on hintalaatusuhteeltaan erinomainen silmämeikin pohjustaja, joka pitää sävyt kirkkaina ja paikoillaan aamusta iltaan. Putilo on riittoisa kuin mikä – vähän liiankin riittoisa, sillä haluaisin vaihtelun vuoksi kokeilla pohjustuksessa MACin Paint Poteja. UDEPPin koostumus on paksu ja tahmainen, eikä sitä todellakaan tarvitse paljoa kerralla – ainakin mulla ylimääräinen tuote tarttuu sormella levittäessä helposti luomen sisänurkkaan ja nenäluuhun. Loistotuote joka tapauksessa!

Revolution High-Color Lipgloss on ensimmäinen oikeasti käyttöön jäänyt huulikiiltoni vuosiin. Se ei tahmaa ja tartu joka paikkaan, ja se tuntuu huulilla mukavan kevyeltä. Mulla on aika tummat huulet, joten monet nudehuulikiillot näyttävät huulillani lähinnä huulirasvalta, mutta näissä kiilloissa pigmenttiä riittää. Revolution Lipstick on niin ikään pehmeää ja pigmenttistä tavaraa. Täydellinen syys- ja talvipuna, jota eivät kuivat huuletkaan kavahda. Eikös näissä huulituotteissa muuten ole ihan älyttömän nätit pakkaukset?

Meikki pysyy mun naamalla muutenkin ihan hyvin, joten en mene vannomaan, että All Nighter -meikinkiinnityssuihke lunastaa lupauksensa railakkaan bailuyön läpi kestävästä meikistä. Suihkuttelen sitä kuitenkin valmiin meikin päälle silloin kun muistan.

Pahoin pelkään, että tämä ei jää tähän, vaan UD:n tiskillä tulee asioitua tulevaisuudessakin... Mä olin jo päättänyt, että loput Naked-paletit saavat mun osalta jäädä kauppohin, mutta viime aikoina olen bustannut itseni miettimästä, että josko sittenkin... Myös vitamineilla höystetty meikinpreppaussuihke houkuttelisi!

Mitkäs on teidän Urban Decay -lemppareita? Entä minkä merkin toivoisit seuraavaksi rantautuvan Suomeen?

2 kommenttia:

  1. Mun lemppari on just tuo UDEPP! Kyllä tosiaan huomaa jos oon kiireessä lähteny menemään ilman sitä, luomivärit valuu parissa tunnissa...

    Muuten jos saa vienon toiveen esittää nii jos voisit jossain välissä tehdä pari lookia pelkällä Naked Basicilla? Oma lehmä ojassa, en oo kauheen hyvä meikkaamaan ja toistaiseksi multa löytyy vain tuo Basic haha :D

    Ihan huippu juttu muuten et alotit kaunesblogin! Tykkään lukea kaikkia kosmetiikkajuttuja vaikka en hirveesti ite tuotteita kyllä omista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva kuulla, että tää oli iloinen tapaus! :3 Totta kai voin tehdä! Jossain vaiheessa toi paletti oli mulla lähes päivittäisessä käytössä, pitää muistella, millaisia lookeja oon sillä tehnyt.

      Poista